دلم تنگه دلم تنگه

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم تنگه

 

                                  دلم تنگ است ...!

 

تنگ چشم هایی که روزی از نگاه دزدانه اش پر از شوق میشدم ...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آذر 1393برچسب:, ] [ 20:41 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلم تنگه

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم تنگه

 

                                  دلم تنگ است ...!

 

تنگ چشم هایی که روزی از نگاه دزدانه اش پر از شوق میشدم ...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آذر 1393برچسب:, ] [ 20:41 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلم تنگه

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم تنگه

 

                                  دلم تنگ است ...!

 

تنگ چشم هایی که روزی از نگاه دزدانه اش پر از شوق میشدم ...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آذر 1393برچسب:, ] [ 20:41 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب